Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Anna Carlsson - 8 juni 2010 20:06

Imorgon gäller det! jag ska ha rehabmöte med min chef om att jag har så ont i ryggen och nacken och att det påverkar jobbet. jag hoppas att jag kan få den hjälp jag behöver och att det kan ge mig tillbaka min motivation och energi. att ha ont någonstans mer än att man inte har ont tar på ens krafer mer en vissa tror. men jag ska tänka positivt, jag kan bara börja må bättre! och ihelgen har jag tagit ledigt för vi ska tillbringa helgen i Marcus pappas stuga, tror det kommer bli hur mysigt och roligt som helst och det behöver vi.


Och är det någon mer än jag som böjar tröttna på att höra allt om bröllopet mellan Victoria och Daniel? visst att det är en rätt stor grej som händer här i Sverige, men tycker det börjar bli lite överdrivet nu. jag vill gärna kunna kolla på tv, läsa tidningen eller vara ute på internet utan att behöva läsa massa om det.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards