Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

Barnvakt

Av Anna Carlsson - 11 juni 2010 13:06

  

Sitter hemma hos min bror och Elin och är barnvakt åt sötaste Edith. efter lek och bus och besök av Maria och hennes Amadeus och med mat i magen har hon äntligen somnat gott. (ni kanske undrar varför jag aldrig lägger upp bilder på Edith, jag tjatar om att hon är så söt och underbar jämt men med respekt för Pär och Elin att dom inte vill ha bilder på henne på internet gör jag inte det även om jag gärna skulle visa hur söt och go hon är) men därimot hittade jag en bild på deras dator från julafton på min härliga familj. vem är jag lik, mamma pappa eller bror? vädret blev tyvärr inte vad jag hade hoppats idag men jag är glad ändå. så länge det inte regnar för det är så tråkigt så kan vi fortfarande mysa, grilla, dricka vin och umgås i svärföräldrarnas stuga i Backa. bara skönt att komma iväg från vardagen, är tillbaka på söndag, trevlig helg!

 
 
Lena

Lena

11 juni 2010 15:47

Ja, ellerhur! sommarbilder är underbart! :D

http://moeller.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Carlsson - 28 juni 2010 22:31

Det är så magiskt på något sätt med sommaren, hur man blir. jag känner mig nykär, känner mig glad i princip hela tiden, jag vill så fort jag får ledig tid spendera den utomhus med mina nära och kära, dricka kall öl på uteservering med solen i ögonen ...

Av Anna Carlsson - 16 juni 2010 10:57

Jag känner mig så lycklig och glad just nu. den största faktorn till det är nog att Jennie är hemma igen. jag gick runt med ett leende på läpparna hela dagen igår när jag var med henne. känns hur bra som helst att hon kommer vara hemma i Sverige i so...

Av Anna Carlsson - 13 juni 2010 21:31


Helgen var kanon trots lite förändringar än vad vi hade tänkt. imorgon ska jag upp tidigt till jobbet sen sent imorgonkväll kommer äntligen min Jennie hem! och på tisdag ska vi ha en heldag tillsammans. jag längtar så jag spriker. när jag kramar o...

Av Anna Carlsson - 10 juni 2010 12:01


   Vilket underbart väder det blev idag, jag som trodde att det skulle regna. underbart. vaknade runt 9.30 av att det ringde på dörren och där stod pappa redo att tvätta fönster. nu har jag precis duschat och sitter ute på balkongen och njuter av sol...

Av Anna Carlsson - 8 juni 2010 20:06

Imorgon gäller det! jag ska ha rehabmöte med min chef om att jag har så ont i ryggen och nacken och att det påverkar jobbet. jag hoppas att jag kan få den hjälp jag behöver och att det kan ge mig tillbaka min motivation och energi. att ha ont någonst...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards