Alla inlägg under maj 2010

Av Anna Carlsson - 30 maj 2010 21:39

  

Denna fina bikiniöverdel införskaffade jag mig i torsdags när jag gick på stan med underbara Maria och Jenny. vilka tjejer dom två är alltså, måste jag även tillägga! nu är jag helt slut efter helgen som har bestått av jobb, jobb, jobb. många köpgalna människor som ville göra slut på sin lön. nu ser jag fram emot morgondagen då jag är ledig, det var länge sen jag längtade så mycket efter att få sova ut. det känns som jag har grus i ögonen just nu. morgondagen kommer att se ut som sådan: sova tills jag vaknar, träna, vara barnvakt en sväng åt underbara Edith, kanske fika med en gammal barndomsvän och handla dop-present, köpa fler blommor till balkongen och lite annat med baby.

Av Anna Carlsson - 26 maj 2010 10:03

  

Foto: Marcus, Rynningeviken by night

Nu är jag på benen igen! jag behöver bara äta igen mig lite eftersom febern gjorde mig trött och matt och jag sov mest hela dagarna. Marcus och jag fick massage igårkväll av duktiga Emma så nu känner vi oss som två nya människor också. snart ska jag iväg och få lite socialt umgänge också, det blir att cykla till Väster och fika hos Sarah, det är pinsamt hur länge sen det var vi sågs. men det ska bli mysigt och vi har mycket att prata om. jag får passa på att ha min helg nu efter som jag jobbar fredag-söndag.

Av Anna Carlsson - 24 maj 2010 15:41

I slutet av förra veckan blev det i princip jobb från morgon till kväll. synd när det var så fint väder. i fredags blev vi spontant bjudna på grillat hos Marcus pappa, i lördags var jag och Marcus ute i solen med mamma, pappa och Edith och på kvällen blev det grillning igen. igår vaknade jag med feber och sov och kollade på film den mesta tiden av dagen och samma sak har det blivit idag. nu vet ni vad jag pysslat med dom senaste dagarna, därav lite tid för bloggen. snart kommer min älskling hem från jobbet och jag ska nog slå på en till film, vet inte vilken det ska bli bara. eller kanske några avsnitt av Rena Rama Rolf.

Av Anna Carlsson - 18 maj 2010 17:34

  

Det skulle inte vara helt fel just nu att sitta rödhårig i Johannas föräldrars trädgård och dricka ett glas vin. varför jag blir sugen på just det är för att det är en riktig sommardag ute idag. +22 garder, men det är inte förens nu solen har tittat fram. skönt när jag är ledig idag men det är lite tur att det inte har varit sol hela dagen för jag har gjort massa bra (tråkiga) saker. dammsugit, dammat, skurat badrummet, plockat bort alla kläder från sovrumsgolvet, varit hos sjukgymnasten och tränat. nu är det tvättstugan som gäller, inte så kul nu när solen kom fram och det är t-shitsväder men när vi tvättat klart ska jag och Marcus ta en cykeltur förbi apoteket och köpa Voltaren eftersom jag fick veta idag när jag var hos min sjukgymnast att jag fått inflamation i min ryggmuskel, suck. därav all smärta under helgen. men en glass i någon park i Örebrostad hade jag tänkt att vi också skulle hinna med. mysmys.

Av Anna Carlsson - 17 maj 2010 16:19

Sorry, jag har varit så trött dom senaste dagarna. har i princip bara jobbat och sovit. det är hårt att vara vuxen, haha. men nu har jag hela kvällen och morgondagen ledigt. kvällen ska jag spendera i Frövi hos Jenny, det är underbart att åka till landet ibland. jag hoppas på en långpromenad, skratt och prat. och det verkar som att Ullared äntligen kan bli av, Jenny och Maria får inte banga nu bara! men nu vet ni iallafall att jag lever så hörs vi mer en annan dag.

Av Anna Carlsson - 11 maj 2010 21:08

  

Coca Cola Vanilla är min nya drog. det är svårt att hitta den men det är tur att vi storhandlar på Maxi där den finns. och den är lite dyrare än vanlig burkläsk men mycket godare. har du inte prövat den, gör det! finns på dom flesta större ICA-butikerna. annars har min dag varit bra, tiden flöt på riktigt fort på jobbet och när jag hade slutat åkte jag ut till Rosta och kollade när mina brudar spelade korpenfotboll. nu vill jag att min Marcus kommer hem så jag hinner pussa på honom innan jag måste sova, klockan ringer 05.05 imorgonbitti. efter jobbet imorgon måste jag hem och ladda om och hitta ny energi för på kvällen blir det Ritz med mina brudar.

Av Anna Carlsson - 8 maj 2010 16:32

  

Lady Gaga, behöver jag säga mer? vilken kvinna. vilken konsert. helt sjukt. fantstiskt. obeskrivligt. jag vet att jag har tjatat massa om henne här i bloggen dom senaste dagarna men det går bara inte att sluta facineras av henne. idag har jag massa energi efter konserten igår, jag körde fullt ut på gymmet förut och ikväll väntar det fest och dans tillsammans med mina kära blågula kollegor. det är en liten slags hejdå-fest också för Elin som ska åka till spanien och gå en bartenderkurs. nu har jag ätit mat och kollat på några Sally avsnitt, råkade somna på soffan en stund men nu ska jag bege mig in i duschen sen är jag redo för kvällen!

Av Anna Carlsson - 7 maj 2010 11:16

Nu sitter jag med en kaffe i handen och Lady Gaga i högtalarna, eller ja inte precis just nu för Marcus har tagit över högtalarna och poppar sin musik men när han åker iväg till jobbet blir det Lady Gaga som äger högtalarna igen. jag har inte så mycket att säga till om just nu. runt kl 14.00 anländer brudarna på bilden ovan till mig och vi ska äta något sedan bege oss till bussen som ska ta oss till Stockholm och Globen. pepp! förresten, igår klippte jag av mig håret och färgade det. och ja, jag klippte faktiskt mycket håret slutar precis över axlarna. det känns riktigt skönt. nu ska jag pussa lite på min Marcus och fortsätta peppa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards